ହୋମ / ଶିକ୍ଷା / ଶିକ୍ଷକଙ୍କ ଦୃଷ୍ଟିରୁ / ଶିକ୍ଷ୍ୟଣୀୟ କାର୍ଯ୍ୟ
ସେଆର କରନ୍ତୁ

ଶିକ୍ଷ୍ୟଣୀୟ କାର୍ଯ୍ୟ

ଏହି ବିଭାଗ ରେ ଉତ୍କୃଷ୍ଟ ଶୈକ୍ଷିକ ବାତାବରଣ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ପ୍ରତିଷ୍ଟିତ ପଦ୍ଧତି ସ୍ଥାନ ପାଏ

ଉପକ୍ରମ

ଜଣଙ୍କ ଭିତରେ ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର ବୁଦ୍ଧିମତା ରହିଥାଏ । ହାୱାର୍ଡ ଗାର୍ତନରକିର ମନସ୍ତତ୍ତ୍ୱିକ ଥିଓରୀ ଅନୁସାରେ ଜେନ ବ୍ୟକ୍ତିର ବୁଦ୍ଧିମତାକୁ ସେ ବିଭିନ୍ନ କ୍ଷେତ୍ର ରେ ଲାଗାଇଥାଏ । ପ୍ରତ୍ୟେକ ବ୍ୟକ୍ତି ପାଖରେ 7 ପ୍ରକାର ବୁଦ୍ଧିମତ ଥାଏ । ଜଣେ ଜଣେ ଗୋଟିଏ କିମ୍ବା ଦୁଇଟି କୁ କାମରେ ଲଗାଇଥିବା ବେଳେ କେତେକ ସମସ୍ତ 7 ଟି ଯାକ କୁ କାମରେ ଲଗାଇଥାନ୍ତି କାରଣ ସେମାନଙ୍କର ବୁଦ୍ଧିମତ 7 ଟି ଜାକ ସ୍ତରରେ ସମାନଥାଏ ।

ଶିକ୍ଷକ ନିଜ ଜାଗାରେ ମିଳୁଥିବା ବସ୍ତୁ ଓ ସମ୍ବଳ ବ୍ୟବହାର କରି ଶିକ୍ଷଣ ସାମଗ୍ରୀ ଓ ଶିକ୍ଷଣ କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିପାରିବେ । ତଳେ କେତେଗୁଡିଏ ପ୍ରକୃତିକ ଓ ପରିବେଶରୁ ଉପଲବ୍ଧ ଜିନିଷର ବ୍ୟବହାର ବିଷୟରେ ସୂଚନା ଦିଆଯାଇଛି ।

ଗୋଡି / ସାନା ପଥର ଖଣ୍ଡ

ରଙ୍ଗ, ଆକାର ଓ ଓଜନ ଜାଣିବା; ରଙ୍ଗ, ଆକାର ଓ ସ୍ପର୍ଶ ଭେଦରେ ଭାଗ ଭାଗ କରିବା ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଆକାରରେ ସଜାଇବା, କାଗଜ ଉପରେ ଆଠ ଦେଇ କୋଲାଜ କମ କରିବା, ଡବାରେ ଗୋଡି ରାଖୀ ବଜାଇବା ପଥର ଫୋପାଡି ପାଣିରେ ଶବ୍ଦ ଓ ଭଉଁରୀ ସୃଷ୍ଟି କରିବା, ବଟକରା ରୂପେ ବ୍ୟବହାର କରିବା, ଘର ଓ ବଗିଚା ସଜାଇବାରେ ବ୍ୟବହାର କରିବା ଗଣିବା ।

ମାଟି ଓ କାଦୁଅ

କାଦୁଅ ଚକଟିବା ଗୋଳି, ବିଭିନ୍ନ ଆକାର କଣ୍ଢେଇ, ଦୀପ, ଘର, ଚକି, ବାସନ କୁସନ, ପିଠା, ପଶୁ ପକ୍ଷୀ, ଇତ୍ୟାଦି ତିଆରି କରିବା ବଟକରା ତିଆରି କରିବା, ଦିଆସିଲି ଖୋଲରେ ଆଇଟି ତିଆରିକରିବା ।

ଫୁଲ

ରଙ୍ଗ, ଗନ୍ଧ ଓ ଆକାର ପ୍ରକାର ଅଜାଣିବା ଫୁଲ ରୁ ଗଛ ଓ ଫଳ ବର୍ଣନା କରିବା, ମାଲା ଗୁନ୍ଥିବା ଓ ଫୁଲତୋଡା ତିଆରି କରିବା, ଫୁଲରେ ଘର ସଜାଇବା ଫୁଲରେ କୋଲାଜ କାମ କରିବା ।

ଫଳ ଓ ପାରିବା

ରଙ୍ଗ, ଆକାର  ଓ ପ୍ରକାର ଜାଣିବା ସ୍ଵାଦ ଜାଣିବା, କଞ୍ଚା ଓ ପାଚିଲା ଜାଣିବା, ପଚା ଓ ଭଲ ଫଳ ଚିହ୍ନିବା, ପଡ଼ିବାରୁ ଛପା କମ କରିବା, ଫଳ ରୁ ଗଛ ଫୁଲ ଓ ମଞ୍ଜି ବିଷୟରେ କହିବା ।

ସଢେଇ

ଦୁଇଟି ସଢେଇରେ ବଜା ବଜାଇବା ଶଢେଇରେ ପାଣି ବୋହିବା, ନିକିତି ତିଆରି କରିବା, ଟେଲିଫୋନ ରୂପେ ବ୍ୟବହାର କରିବା, ଶଢେଇରେ ଓଦା ବଳି ରାଖୀ ଚୁଲି ତିଆରି କରିବା, ସଢେଇ ରେ ରଙ୍ଗ ଦେବା, ଖେଳଣା ଓ କଣ୍ଢେଇ ତିଆରି କରିବା ।

ମୋଜା

ମୋଜାରୁ କଣ୍ଢେଇ ତିଆରି କରିବା, ବଲ ତିଆରି କରିବା ।

ଟୁକୁରା କନା

ରଂଶ ଚିହ୍ନିବା, ବଳ, ଋଂ ବଳ, କଣ୍ଢେଇ ତିଆରି କରିବା ।

ଘାସ

ବିଭିନ୍ନ ଘାସ ଚିହ୍ନିବା, ଘାସ ବାଛିବା, ଘାସ ପୋତିବା, ଘାସ ବିଦା ବାନ୍ଧିବା, ବଳି ଉପରେ ଘାସ ସଜାଇବା ।

4.28571428571
Anonymous Mar 08, 2016 08:52 PM

right

ଆପଣଙ୍କର ପରାମର୍ଶକୁ ପୋଷ୍ଟ କରନ୍ତୁ

( ଯ଼ଦି ଆପଣଙ୍କର କିଛି କମେଣ୍ଟ / ପରାମର୍ଶ ଉକ୍ତ ବିଷଯ଼ବସ୍ତୁକୁ ନେଇ ରହିଛି ତେବେ ଦଯାକରି ତାହାକୁ ଏଠାରେ ପୋଷ୍ଟ କରନ୍ତୁ

Enter the word
ନେବିଗତିଓଂ
Back to top