অসমীয়া   বাংলা   बोड़ो   डोगरी   ગુજરાતી   ಕನ್ನಡ   كأشُر   कोंकणी   संथाली   মনিপুরি   नेपाली   ଓରିୟା   ਪੰਜਾਬੀ   संस्कृत   தமிழ்  తెలుగు   ردو

ଶିକ୍ଷକଙ୍କ ଦୃଷ୍ଟିରୁ

ଶିକ୍ଷକଙ୍କ ଦୃଷ୍ଟିରୁ

  • ଆଦ୍ୟ ଶୈଶବ ଯତ୍ନ ଓ ଶିକ୍ଷା ଦିବସ
  • ଶିଶୁର ସାମଗ୍ରିକ ବିକାଶ ପାଇଁ ଆଦ୍ୟ ଶୈଶବର ଯତ୍ନ ଓ ଶିକ୍ଷା ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗୁରୁତ୍ଵପୂର୍ଣ୍ଣ ।

  • ଆମ ସ୍କୁଲ - ପ୍ରଶିକ୍ଷଣ ପେଟିକା
  • ପ୍ରଶିକ୍ଷଣ ପେଟିକା ର ସୂଚନା

  • ଈଶ୍ଵର କଣିକା ଓ ଷ୍ଟିଫେନ୍ ହକିଙ୍ଗ୍
  • ଈଶ୍ଵର କଣିକା ସମ୍ପର୍କରେ ଷ୍ଟିଫେନ୍ ହକିଙ୍ଗ୍ ଦେଇଥିବା ମନ୍ତବ୍ୟ ।

  • ଉଜ୍ଜ୍ଵଳ
  • ଓଡ଼ିଶାର ସମସ୍ତ ପ୍ରାଥମିକ ଓ ଉଚ୍ଚ ପ୍ରାଥମିକ ବିଦ୍ୟାଳୟର ନ୍ୟୁନତମ ଗୁଶାସ୍ତ୍ରିକ ଶିକ୍ଷାର ବିକାଶ ପାଇଁ ଏକ ସାମୂହିକ ପ୍ରୟାସ ।

  • ଉନ୍ମୁକ୍ତିକରଣ ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ବିଦ୍ୟାଳୟର ନେତୃତ୍ଵ ଏକ ସାମର୍ଥ୍ୟକରି
  • ଉନ୍ମୁକ୍ତିକରଣ ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ବିଦ୍ୟାଳୟର ନେତୃତ୍ଵ ଏକ ସାମର୍ଥ୍ୟକରି ର ସୂଚନା

  • ଉନ୍ମୁକ୍ତିକାରଣ :ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ବିଦ୍ୟାଳୟର ନେତୃତ୍ଵ ଏକ ସାମର୍ଥ୍ୟକାରୀ
  • ଉନ୍ମୁକ୍ତିକାରଣ :ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ବିଦ୍ୟାଳୟର ନେତୃତ୍ଵ ଏକ ସାମର୍ଥ୍ୟକାରୀ ର ସୂଚନା

  • କଥାବାର୍ତ୍ତା ମାଧ୍ୟମରେ ଶିକ୍ଷଣ : ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକ
  • ଏହି ଏକକରେ ଗଣିତ ପାଠ୍ୟକ୍ରମରେ ଥୁବା ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକର ଭୂମିକା ସଂପର୍କରେ ଓ ବିଭିନ୍ନ ଗାଣିତିକ ଉକ୍ତି, ବୀଜ ଗାଣିତିକ ପରିପ୍ରକାଶକୁ କିପରି ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକ ଅର୍ଥ ପ୍ରଦାନ କରିଥାଏ ତାହା ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନଙ୍କୁ ବୁଝାଇବାରେ ସହାୟତା ପ୍ରଦାନ କରିପାରିବେ ।

  • କଥାବାର୍ତ୍ତା ମାଧ୍ୟମରେ ଶିକ୍ଷଣ : ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକ
  • ଏହି ଏକକରେ ଗଣିତ ପାଠ୍ୟକ୍ରମରେ ଥୁବା ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକର ଭୂମିକା ସଂପର୍କରେ ଓ ବିଭିନ୍ନ ଗାଣିତିକ ଉକ୍ତି, ବୀଜ ଗାଣିତିକ ପରିପ୍ରକାଶକୁ କିପରି ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକ ଅର୍ଥ ପ୍ରଦାନ କରିଥାଏ ତାହା ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନଙ୍କୁ ବୁଝାଇବାରେ ସହାୟତା ପ୍ରଦାନ କରିପାରିବେ ।

  • କଥାବାର୍ତ୍ତା ମାଧ୍ୟମରେ ଶିକ୍ଷଣ : ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକ
  • ଏହି ଏକକରେ ଗଣିତ ପାଠ୍ୟକ୍ରମରେ ଥୁବା ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକର ଭୂମିକା ସଂପର୍କରେ ଓ ବିଭିନ୍ନ ଗାଣିତିକ ଉକ୍ତି, ବୀଜ ଗାଣିତିକ ପରିପ୍ରକାଶକୁ କିପରି ଚଳରାଶି ଓ ଧ୍ରୁବକ ଅର୍ଥ ପ୍ରଦାନ କରିଥାଏ ତାହା ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନଙ୍କୁ ବୁଝାଇବାରେ ସହାୟତା ପ୍ରଦାନ କରିପାରିବେ ।

  • ଖେଳ ବ୍ୟବହାର ବିଦ୍ୟୁତ
  • ଖେଳ ବ୍ୟବହାର ବିଦ୍ୟୁତ ର ସୂଚନା

  • ଗଣିତ କାହାଣୀ : ଉକ୍ତି ସମସ୍ୟା
  • ଭକ୍ତି ଭିତ୍ତିକ ସମସ୍ୟାଗୁଡ଼ିକୁ ଫଳପ୍ରଦଭାବେ ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରିବାରେ ଆପଣଙ୍କ ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନଙ୍କୁ କିପରି ସହାୟତା ପ୍ରଦାନ କରିପାରିବେ ।

  • ଗଣିତରେ ଅନୁମାନ ଓ ସିଦ୍ଧାନ୍ତୀକାରଣ କରିବା: ବୀଜଗଣିତ ସହ ପରିଚିତ
  • ଏହି ଏକକରେ ଆପଣ ବୀଜଗଣିତ ସହିତ କିପରି ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନଙ୍କୁ ପରିଚିତ କରାଇବେ । ସେ ସଂପର୍କରେ ଚିନ୍ତା କରିବେ ।

  • ଗଣିତରେ ଅନୁମାନ ଓ ସିଦ୍ଧାନ୍ତୀକାରଣ କରିବା: ବୀଜଗଣିତ ସହ ପରିଚିତ
  • ଏହି ଏକକରେ ଆପଣ ବୀଜଗଣିତ ସହିତ କିପରି ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନଙ୍କୁ ପରିଚିତ କରାଇବେ । ସେ ସଂପର୍କରେ ଚିନ୍ତା କରିବେ ।

  • ଗଳ୍ପ ପାଇଁ କେତୋଟି କାର୍ଯ୍ୟ
  • ଗଳ୍ପ ପାଇଁ କେତୋଟି କାର୍ଯ୍ୟ ର ସୂଚନା

  • ଗଳ୍ପ ରଚନା କରିବା : ଲେଖଚିତ୍ରକୁ ବୁଝିବା
  • ଆପଣଙ୍କ ଶିକ୍ଷାର୍ଥୀମାନେ ଗ୍ରାଫ ଅଙ୍କନ କରିବା ଓ ଏହାକୁ ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରିବା ଦକ୍ଷତା ହାସଲ କରି ଏକ ଉନ୍ନତ ଜୀବନଯାପନ କରିବା ଦିଗରେ ତାଙ୍କୁ ଆଗେଇ ନେବା ଲାଗି ଆପଣଙ୍କୁ ସାହାଯ୍ୟ କରିବା ।

  • ଗଳ୍ପର ବ୍ୟବହାର: ପରିବେଶ
  • ଗଳ୍ପର ବ୍ୟବହାର: ପରିବେଶ ର ସୂଚନା

  • ଗୋଷ୍ଠୀର ବ୍ୟବହାର : ପରିବେଶଗତ ସମସ୍ୟା
  • ଶିଶୁର ସାଧାରଣ ପ୍ରବୃତ୍ତି ହେଉଛି, ସେ ତା’ର ନିଜ ପୃଥିବୀକୁ ସ୍ଵତଃପ୍ରବୃତ୍ତ ଭାବେ ଅନ୍ୱେଷଣ କରଥାଏ ।

  • ଛାୟା ଏବଂ ଦିନ ଓ ରାତି
  • ସମସ୍ତ ବୈଜ୍ଞାନିକ ଅନୁସନ୍ଧାନ, ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣ କୌଶଳରୁ ହିଁ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥାଏ । ବୈଜ୍ଞାନିକ ପଦ୍ଧତିରେ ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଦିଗ ।

  • ଛାୟା ଏବଂ ଦିନ ଓ ରାତି
  • ସମସ୍ତ ବୈଜ୍ଞାନିକ ଅନୁସନ୍ଧାନ, ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣ କୌଶଳରୁ ହିଁ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥାଏ । ବୈଜ୍ଞାନିକ ପଦ୍ଧତିରେ ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଦିଗ ।

  • ଦଳଗତ କାର୍ଯ୍ୟର ବ୍ୟବହାର : ବସ୍ତୁ ଭାସିବା ଓ ବୁଡିବା
  • ଜଳରେ ବୁଡିବା ଓ ଭାସିବା ଧାରଣା ଉପରେ କୁହାଯାଇଛି

  • ନବମ ଶ୍ରେଣୀରେ ମହାକର୍କ୍ଷଣ ଶିକ୍ଷାଦାନ
  • ପ୍ରାୟୋଗିକ କାର୍ଯ୍ୟ ଓ ଅନୁସନ୍ଧାନ: ନବମ ଶ୍ରେଣୀରେ ମହାକର୍କ୍ଷଣ ଶିକ୍ଷାଦାନ

  • ନବମ ଶ୍ରେଣୀରେ ମହାକର୍କ୍ଷଣ ଶିକ୍ଷାଦାନ
  • ପ୍ରାୟୋଗିକ କାର୍ଯ୍ୟ ଓ ଅନୁସନ୍ଧାନ: ନବମ ଶ୍ରେଣୀରେ ମହାକର୍କ୍ଷଣ ଶିକ୍ଷାଦାନ

  • ନବମ ଶ୍ରେଣୀରେ ମହାକର୍କ୍ଷଣ ଶିକ୍ଷାଦାନ
  • ନବମ ଶ୍ରେଣୀରେ ମହାକର୍କ୍ଷଣ ଶିକ୍ଷାଦାନ ର ସୂଚନା

  • ନବମ ଶ୍ରେଣୀରେ ମହାକର୍କ୍ଷଣ ଶିକ୍ଷାଦାନ
  • ପ୍ରାୟୋଗିକ କାର୍ଯ୍ୟ ଓ ଅନୁସନ୍ଧାନ: ନବମ ଶ୍ରେଣୀରେ ମହାକର୍କ୍ଷଣ ଶିକ୍ଷାଦାନ

  • ନେତୃତ୍ଵ ପରିପେକ୍ଷା: ବିଦ୍ୟାଳୟର ଉନ୍ନତି ପାଇଁ ବିବିଧତାର ତଥ୍ୟ ବ୍ୟବହାର
  • ବିଭିନ୍ନତାକୁ ଏକ ସକରାତ୍ମକ ଭାବରେ ନେବାକୁ ନିଶ୍ଚିତ କଲେ ବିଦ୍ୟାଳୟର ଶିକ୍ଷା ଫଳାଫଳରେ ଉନ୍ନତି ଆସିବାରେ ସହାୟକ ହେବ |

  • ନେତୃତ୍ଵ ପରିପେକ୍ଷୀ : ବିଦ୍ୟାଳୟ ବିକାଶ ଯୋଜନାକୁ ନେତୃତ୍ଵ ଦେବା
  • ଏହି ଏକକରେ କାମ କରୁଥିବା ସମୟରେ ଆପଣ ନିଜ ଶିକ୍ଷଣ ଡାଏରୀ, ଖାତା ବା ଫୋଲଡରେ ନିଜ ମନକୁ ଆସୁଥିବା ଚିନ୍ତାଧାରା ଓ ଯୋଜନାଗୁଡ଼ିକୁ ଗୋଟିଏ ସ୍ଥାନରେ ଲେଖିବା ପାଇଁ କୁହାଯିବ ।

  • ନେତୃତ୍ଵ ପରିପେକ୍ଷୀ : ବିଦ୍ୟାଳୟର ନିଜସ୍ଵ ସମୀକ୍ଷାକୁ ନେତୃତ୍ଵ ଦେବା
  • ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ମଧ୍ୟ ଶିକ୍ଷକଗଣ ଓ ମୁଖ୍ୟମାନେ ମୂଲ୍ୟୟନ ଓ ରାୟ ଦେବାର ଆବଶ୍ୟକତା ରହିଛି ।

  • ନେତୃତ୍ଵ ପରିପେକ୍ଷୀ : ଯୋଜନା ମାଧ୍ୟମରେ ଦିଦ୍ୟାଳୟର ପରିବର୍ତ୍ତନକୁ ନେତୃତ୍ଵ ଦେବା
  • ଏହି ଅଧ୍ୟାୟରେ ଆପଣ ବିଚାର କରିବେ ଯେ, ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ କହିଲେ ଆପଣ କ'ଣ ବୁଝନ୍ତି ।

  • ନେତୃତ୍ଵ ପରିପେକ୍ଷୀ: ବିଦ୍ୟାଳୟ ପାଇଁ ସାମୁହିକ ପରିକଳ୍ପନା କରିବା
  • ଏହି ଏକକଟି ଆପଣଙ୍କ ବିଦ୍ୟାଳୟ ପାଇଁ ଆଭିମୁଖ୍ୟ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିବା ଓ ଏହାକୁ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରିବା ଉପରେ ପର୍ଯ୍ୟବସିତ ।

  • ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣ କରିବା ଧାରା : ଛାୟା ଏବଂ ଦିନ ଓ ରାତି
  • ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣ କରିବା ଧାରା :ଛାୟା ଏବଂ ଦିନ ଓ ରାତି ର ସୂଚନା

    © C–DAC.All content appearing on the vikaspedia portal is through collaborative effort of vikaspedia and its partners.We encourage you to use and share the content in a respectful and fair manner. Please leave all source links intact and adhere to applicable copyright and intellectual property guidelines and laws.
    English to Hindi Transliterate