ଗୋଷ୍ଠୀ ସହଯୋଗ ଓ ବିଭିନ୍ନ ବିଭାଗ ସହ ସମନ୍ଵୟ
ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ
ଅଂଶଗ୍ରହଣ କାରୀମାନେ ଗୋଷ୍ଠୀ ସହଯୋଗ ଓ ବିଭିନ୍ନ ବିଭାଗ ସହିତ ସହଯୋଗ ସ୍ଥାପନ /ସମନ୍ଵୟ ରକ୍ଷା ସଂପର୍କରେ ଜାଣିବେ ।
ପ୍ରଣାଳୀ /ପ୍ରକ୍ରିୟା
ସକ୍ରିୟାତ୍ମକ କାର୍ଯ୍ୟ
- ଗୋଷ୍ଠୀ ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର କାମ କରୁଥିବାର ଚିତ୍ର (ଗୋଷ୍ଠୀର ଲୋକମାନେ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ପିଲାଙ୍କ ସହ ବଗିଚା କାମ, ମାମାନେ ପିଲାଙ୍କ ପାଇଁ ପାଣି ଭରିବା , ପାଠ , ପଢାପଢି , ଶିକ୍ଷଣ, ଉପକରଣ ତିଆରି , ପିଲାଙ୍କୁ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଆଣିବା ) । ଇତ୍ୟାଦି ର ଚିତ୍ର ଥିବା ଚିତ୍ରଟିଏ ପ୍ରତିବଦଳରେ ଦେଇ ଅଂଶଗ୍ରହଣକାରୀଙ୍କୁ ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣ କରିବା ପାଇଁ ଦିଆଯିବ ।
- ଚିତ୍ର ବିଷୟରେ ଆଲୋଚନା ହେବ ।
- ପ୍ରଶ୍ନ ନଂ ୧ଟି ଖୋଲାଆଲୋଚନା ହେବ ।
- ପ୍ରଶ୍ନ ନଂ ୨ଟି ଦଳଗତଭାବେ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କାରୀମାନେ ତାଲିକା କରିବେ ଓ ଉପସ୍ଥାପନ କରାଯିବ ।
- ପ୍ରଶ୍ନ ୩ଟି ଖୋଲା ଆଲୋଚନା ହେବ ।
|
ଆଲୋଚ୍ୟ
- ଆପଣଙ୍କ ବିଦ୍ୟାଳୟର ସମସ୍ୟା ସମାଧାନରେ ଆପଣ କେଉଁ ମାନଙ୍କର ସାହାଯ୍ୟ ନିଅନ୍ତି ଓ କିପରି ?
- ଆପଣଙ୍କର ବିଦ୍ୟାଳୟ ଓ ଗ୍ରାମର ଉନ୍ନତି ପାଇଁ ଆପଣ କେଉଁ କେଉଁ ଅନୁଷ୍ଠାନର ବା ବ୍ୟକ୍ତିବିଶେଷଙ୍କର ସାହାଯ୍ୟ ନେଇପାରିବେ ।
- ଏମାନଙ୍କଠାରୁ ସାହାଯ୍ୟ ପାଇବାକୁ ହେଲେ ଆପଣ କମିଟିର ସଭ୍ୟ ହିସାବରେ କଣ କରିପାରିବେ ।
|
ସାମଗ୍ରୀ :ପ୍ରତି ଦଳ ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ଚିତ୍ର (୫ଟି)
ବାର୍ତ୍ତା :- ବିଦ୍ୟାଳୟର ସାମଗ୍ରିକ ଉନ୍ନତି ପାଇଁ ବ୍ୟକ୍ତିବିଶେଷ ଓ ଅନୁଷ୍ଠାନ ସହିତ ସମନ୍ଵୟ ସ୍ଥାପନ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ ।
ସହାୟକ ସୂଚନା
- ବିଦ୍ୟାଳୟର ସମସ୍ୟା ସମାଧାନରେ ଆମେ ଆମ ବିଦ୍ୟାଳୟର ଚାରି ପାଖରେ ଥିବା ବିଭିନ୍ନ ସମ୍ବଳ ( ମାନବ ସମ୍ବଳ ଓ ଉପକରଣ ଗତ ସମ୍ବଳ) ର ବିନିଯୋଗ କରି ପାରିବା । ଏଥିପାଇଁ ଏକ ସମ୍ବଳ ଏବଂ ସାମର୍ଥ୍ୟ ଆକଳନ କରାଯିବା ଉଚିତ ।
- ବ୍ୟକ୍ତିବିଶେଷଙ୍କ ତାଲିକା :
କୁଶଳୀ କାରିଗରୀ
|
ପାଖରେ ଥିବା ଡାକ୍ତର
|
ସରପଞ୍ଚ
|
ଅବସର ପ୍ରାପ୍ତ ଶିକ୍ଷକ, ସୈନିକ ଇତ୍ୟାଦି
|
PTA/MTA ସଭ୍ୟ ।
|
ସ୍ଵାଧୀନତା ସଂଗ୍ରାମୀ
|
ବଦାନ୍ୟ ବ୍ୟକ୍ତି
|
ସ୍ଵେଚ୍ଛାସେବି ବ୍ୟକ୍ତି, ଇତ୍ୟାଦି ।
|
ଅନୁଷ୍ଠାନର ତାଲିକା
ପଞ୍ଚାୟତିରାଜ ବିଭାଗ
|
ଡାକ ବିଭାଗ
|
ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ବିଭାଗ
|
ଗ୍ରାମ୍ୟ ଉଦ୍ୟୋଗ ସଂସ୍ଥା
|
ଅଙ୍ଗନବାଡି କେନ୍ଦ୍ର
|
ସ୍ଵେଛାସେବୀ ସଂଗଠନ
|
ବିଦ୍ୟୁତ ବିଭାଗ
|
ଜଳଯୋଗାଣ ବିଭାଗ
|
ଶ୍ରମ ବିଭାଗ ଇତ୍ୟାଦି
|
ଆଦିବାସୀ ଓ ହରିଜନ ବିଭାଗ
|
ଏମାନେ ବିଦ୍ୟାଳୟକୁ ସାହାଯ୍ୟ କରିପାରିବେ । ଏହାଛଡା ବ୍ୟାଙ୍କ,। ରେଳ ବିଭାଗ , ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ବେସରକାରୀ , ସଂସ୍ଥା ମଧ୍ୟ ସାହାଯ୍ୟ କରି ପାରିବେ ।
ଏମାନଙ୍କଠାରୁ ସାହାଯ୍ୟ ପାଇବକଉ ହେଲେ ଆମେ ନିଜ ଭିତରେ ଆଲୋଚନା କରି କେତେବେଳେ , କେଉଁ ସମୟରେ , କାହା ସହିତ ସମନ୍ଵୟ ରକ୍ଷା କରିବା ପ୍ରସ୍ତୁତି କରିବା । କିଏ କେଉଁ ପ୍ରକାରର ସାହାଯ୍ୟ କରିବେ ତାହା ନିଜ ଭିତରେ କଥାବାର୍ତ୍ତା ମାଧ୍ୟମରେ କରାଯିବା ଉଚିତ ।
ଆଧାର- ବିଦ୍ୟାଳୟ ଓ ଗଣଶିକ୍ଷା ବିଭାଗ ,ଓଡିଶା ସରକାର
Last Modified : 1/28/2020
0 ratings and 0 comments
Roll over stars then click to rate.
© C–DAC.All content appearing on the vikaspedia portal is through collaborative effort of vikaspedia and its partners.We encourage you to use and share the content in a respectful and fair manner. Please leave all source links intact and adhere to applicable copyright and intellectual property guidelines and laws.